Přeskočit na obsah

Výměna nebo vrácení zboží

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Pokud Vám zboží nesedí, rádi Vám ho vyměníme. V případě zakázky šité na míru nelze uplatnit výměnu či vrácení zboží. Zákazník hradí náklady spojené s odesláním zboží, které vrací zpět a zároveň poštovné za odeslání nového zboží. Nejdříve nás kontaktujte na e-mail: info@annakastl.cz a sem nám pošlete informaci, za co byste zboží rádi vyměnili.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ – BEZ DŮVODU NEBO REKLAMACE

  • Na vrácení zboží bez udání důvodu i na vrácení zboží z důvodu reklamace má zákazník nárok do 14-ti dní ode dne přijetí balíčku od prodávajícího.
    Zboží vracejte v původním stavu (se všemi štítky, neprané, nevyžehlené, neparfemované a neušpiněné od pudru, rtěnky apod. – v případě nedodržení těchto podmínek, odpovídá spotřebitel za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.
  • Do balíčku prosím vložte vyplněný FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY.
    Případně přepište informace z formuláře na čistý papír nebo použijte jakýkoliv jiný formulář, který bude obsahovat údaje, na základě kterých jsme schopni Vaši objednávku identifikovat, včetně čísla bankovního účtu, kam Vám můžeme vrátit peníze.
  • Balík je nutno zaslat doporučeně na adresu. Jakého dopravce si zvolíte, je čistě na Vás, balíček musí být ale vždy doručen přímo na naši adresu:
    Anna Kastlová, Čížebná 22, 351 34 Nový Kostel (pokud bude balík zaslán obyčejně poštou (bez podacího čísla), za ztrátu balíčku zodpovídá zákazník.
  • Pokud kupující zašle zboží na jinou adresu, prodávající za vyzvednutí balíčku nezodpovídá.
  • Veškeré náklady za dopravu hradí zákazník.

ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY A ZMĚNA OBJEDNÁVKY

Kupující má právo zrušit pouze ve výjimečných případech se souhlasem prodávajícího, pokud ještě nebyla započata výroba zboží. Poté již objednávku nelze zrušit, a kupující je povinen zboží převzít a zaplatit, případně zaplatit pokud jej odmítne převzít.

Prodávající si vyhrazuje právo objednávku zrušit nebo upravit v případech, kdy:
a) se podstatně změnila cena zboží nebo je zboží dlouhodobě nedostupné,
b) kupující nedodržel tyto obchodní podmínky nebo s nimi nesouhlasil nebo
c) v minulosti opakovaně nesplnil svůj závazek zaplatit kupní cenu a převzít zboží.

O zrušení objednávky ze strany prodávajícího je prodávající bez zbytečného odkladu povinen o této skutečnosti informovat kupujícího, a to na některý z kontaktů uvedených v objednávce.

DORUČENÍ VRÁCENÉ ZÁSILKY

Doručení zásilky sleduje zákazník sám ve sledovacím systému dopravce.

INFORMACE OHLEDNĚ ZPRACOVÁNÍ DOBROPISU

V den, kdy zpracujeme dobropis, odesíláme peníze na Váš účet a v tento den od nás obdržíte veškeré informace na email uvedený ve Vaší objednávce. Vždy nejpozději v zákonné lhůtě 14-ti dnů od doručení balíku zpět na naši adresu.

Zákazníkovi bude vrácena částka za zboží, poštovné související s vyexpedováním objednávky.

V případě uznané reklamace vrátíme zákazníkovi také poštovné, které vynaložil kupující na vrácení zboží (maximálně však do výše poštovného souvisejícího s vyexpedováním zboží).

  • Pokud vrací kupující jen část objednávky, je zákazníkovi vrácena pouze částka za zboží bez poštovného. V případě částečného vrácení zboží je zákazníkovi vrácena pouze částka za zboží bez poštovného. Pokud Kupující z důvodu vrácení části zboží z objednávky nesplňuje podmínky pro již poskytnutou množstevní slevu, přepočítá Prodávající hodnotu objednávky dle aktuálních cen v době objednání a vrátí Prodávajícímu částku odpovídající rozdílu mezi aktuální hodnotou objednávky a hodnotou vráceného zboží. Prodávající bude Kupujícího o tomto výpočtu informovat.
  • Pokud se jedná o reklamaci a zboží lze opravit, bude odesláno zpět kupujícímu nejpozději do 7-mi dnů od obdržení zásilky prodávajícím.

Děkujeme za pochopení, že výrobky šité na míru zákaznici nám nelze vrátit a ani je nevyměňujeme.